GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Látogass el a csomagok oldalunkra, és válaszd ki a neked megfelelő csomagot. Ezután regisztrálj a személyes adataid megadásával, majd fizesd ki a csomagot.
Biztosítást csak regisztrált felhasználók tudnak kötni. Amennyiben regisztráltál, látogass el a biztosítások oldalunkra, és válaszd ki a neked megfelelő biztosítást, és fizesd ki.
Regisztrálj egy fiókot, és fizesd ki a díjat. Ettől kezdve benne leszel a nyilvántartásunkban, és igénybe veheted a szolgáltatásainkat.
Fontos: sportorvosi engedély feltöltése nélkül nem vagy jogosult a szolgáltatásainkra!
1. Telefonos ügyfélszolgálaton keresztül az esemény bejelentése (biztosítás meglétének ellenőrzése, fedezet ellenőrzés)
2. AK-07-es Biztosítási nyomtatvány kitöltése, meglétének ellenőrzése, hiánya esetén a folyamat addig nem folytatható amíg a nyomtatvány nincs feltöltve
2. Felületre fel kell tölteni az ellátás szervezés során megrendelt szolgáltatás igénybevételével egyidőben orvosi beutalót (szakorvos vagy csapatorvos ) Ennek hiányában a biztosítás nem vehető igénybe
3. Jegyzőkönyv a sérülés keletkezéséről ( mérkőzés jkv, vagy igazolás, hogy a sérülés edzésen történt sportvállalat esetén csapatorvosi aláírással míg amatőr játékos esetén Klub Elnök aláírásával a dokumentum menü sorban letölthető és kitöltött nyomtatvány beküldésével )
4. Igénybe vett szolgáltatás, lelete, szakorvosi véleménye, zárójelentés feltöltése
Látogass el a bejelentkezési oldalra.
Az elfelejtett jelszavad ezen az oldalon tudod visszaállítani.
A díjfizetés esedékességekor a rendszer 24 órán belül automatikusan megpróbálja levonni az összeget, ha ez mégsem sikerülne, vagy valamilyen probléma merülne fel, kérlek keresd ügyfélszolgálatunkat telefonon a +36 1 300 90 90-es számon.
Az egészségügyi ellátások szervezése, és a betegút nyomon követése, ellenőrzése, magas szintű kapcsolattartás az ügyfél ellátását végző egészségügyi szolgáltatókkal. Az ügyfél által az egészségügyi ellátásszervezőnél vagy rajta keresztül, az ellátásszervező szervezésében és tudtával, illetve jóváhagyásával igénybe vett egészségügyi ellátások adminisztrálása. Amennyiben a sportoló rendelkezik biztosítással, az ellátásszervzezés része a biztosítási folyamat teljes ügyintézése a kárrendezésig.
A telefonos ügyfélszolgálat segítséget nyújt az alábbi kérdésekkel kapcsolatban:
- Tagsággá válással, regisztrációval kapcsolatos kérdések
- Információnyújtás az ellátásszervezéssel és biztosítással kapcsolatban

- Közvetlen orvosi kapcsolat biztosítása általános egészségügyi kérdések esetén (pl. gyógyszerek hatásai, esetleg mellékhatások, sérülések megelőzésének és kezelésének lehetséges módszerei, egészségmegőrzés)
- Tájékoztató folyamatban lévő ellátásszervezésről és biztosításról, valamint az egészségügyi intézmények elérhetőségéről
- Díjfizetéshez kapcsolódó kérdések megválaszolása
- Panaszkezelés
Személyre szabott ajánlatért és a részletekről kérlek érdeklődj a +36 1 300 90 90-es telefonszámon.